10 februari 2012

Sol :)



Idag skiner solen kära ni :) Det är så fantastiskt skönt och glädjande när solen skiner. Allt blir faktiskt bra mycket lättare att hantera. Eller hur?

Idag är det fredag - *busvisslar* - och en rolig helg väntar.
Det är en vanlig fredag idag som innebär sluta 12, hämta Wille, kanske vara ute en stund?, dammsuga, träna, äta tacos och dricka vin tillsammans med familjen och mamma.

Jag ska i och för sig göra en sak som jag aldrig gjort innan....*ryser* lite.. Jag ska bocka av en sak på min 90-lista - nämligen att vaxa överläpp, haka och hals. Har ljusa hårstrån, men har man en gång börjat "plocka" så blir ju hårstråna som spjut. Lika hårda och räliga. Så nu har jag insett att jag måste göra något åt det. Jag vill ju inte bli kallad "den skäggiga damen".. hehe..

I morgon är det innebandymatch och jag och Wille ska heja fram Stanstad (fast Maja tycker det är pinsamt när hon hör mig...). Jag lever mig in väldigt mycket i matcherna... kanske lite väl mycket hehe.. Ja, ja.

Efter matchen ska vi hem till den härliga familjen Sandi & Johan tillsammans med ytterligare en härlig familj Mausi & Stefan. Åh, det behöver jag nu känner jag - umgänge med vänner!!

Söndag är söndag med stallet :)!

Sedan vill jag ge mig själv en klapp på axeln. *klapp-klapp* för att jag har varit duktig i tre veckor nu och har nu gått ner 1,5 kg - hurra!

Jag kämpar på med mat och träning - och det känns superbra. Vi i vår viktklubb har sammanlagt gått ner 10,3 kg! Jag säger som min svägerska Tove "Tänk er det i smörpaket"!

Önskar dig en härlig mysfredag!
Kram Eva




2 kommentarer:

  1. Grattis till din viktnedgång :)
    Du verkar ha fullt upp minsann blandat med en del njutning :)

    Här har barnen kompisar över hela helgen och leker :)

    Ha en skön fredag kväll :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det där med hårväxt på oönskade ställen känner jag till...inte kul!
    Det är tur att föräldrar hejar på, finns så många som är tråkiga, och du grattis till dina 1,5:)
    Myspysfredag till dig! Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...