27 februari 2012

Lördagens bravader

Majas häst hette Gná. Den passade henne perfekt.

Sadelkammaren - visst är här ordning och reda

Maja och Gná

Jag på Sonja (jag syns inte så klart) och Maja på Gná. Nu är vi redo för en tur.
Här är vi igen - fast nu har vi kommit tillbaka. Jag glömde ta foto när vi var ute.. Jag var helt uppe i vårt töltande. Himla skoj!

Maja var så himla nöjd!


Lilla Sonja. En kär häst!


Det blir fler turer på islandshästar för mig och Maja. Det är ju så himla roligt. Fast nästa gång blir det en längre tur på Valleröd och förhoppningsvis är det både varmare och skönare och framför allt inte så jäkla blåsigt! Men, nu valde vi att rida ut i februari då får man liksom räkna med detta väder här i Skåne. Nog hade det varit trevligare om det varit snö istället för gegga!

Jag tyckte i alla fall att Maja gjorde ett klokt val att få en heldag istället för släktkalas. Släkten kan ju komma och fika andra dagar - måste ju inte vara tvunget när man fyller år. Året har 365 dagar, som man kan fika på. Eller hur?

Nu ska jag snart hem till min förkylda make.
Ha en skön måndag kväll!

Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...