24 februari 2012

Lite, suddiga, bilder

Maja fick bland annat en "onepiece" i present.

Gladast blev Maja över att få åka på ridläger en vecka i sommar!
Det hade jag också velat...

Här har vi Messi, eller egentligen heter han Wille. På sin första fotbollsträning! Naw..

Så himla söta barn!


Jag sa ju igår att vi redan har fött en prinsessa :) Titta vad vår kära flicka hade lagt så fint på våra kuddar i onsdagskväll. Ett lika fint brev fick Staffan där det stod pappa på så klart :)
Jag skrattade gott åt den högra som Staffan fick.



På min står det: En kram är en perfekt gåva - en storlek passar alla
På Staffans står det: Om inget annat hjälper... pröva att följa din frus råd... *fniss*


På vågen i morse stod det -2,7 kg totalt :) :) :)
Det går på rätt håll!

Så jag fortsätter kämpa hårt med min träning. Idag blir det 1 timmes powerwalk tillsammans med mamma. Sedan full fredagsmys!!

Ha det gott!
Kram Eva

ps. som sagt, jag födde själv en prinsessa den 23 februari och den nya prinsessan ska heta EWA i mellannamn... wow och Estelle i förnamn, vilket jag tycker är ett jättefint namn. Folke Bernadottes frus namn och franskt för förbindelsen från Frankrike. ds




Grattis och lycka till med lilla Estelle!

4 kommentarer:

  1. Hej Eva.
    Såg att du ville ha ett löpband.
    Jag har ett som jag tänker sälja.
    Pris 1500 kr.
    Ett år gammalt.
    Hälsningar Doris.
    Tel.
    040-130816

    SvaraRadera
  2. Hej Eva-
    Såg att du ville ha ett löpband.
    Jag har ett som är ett år gammalt.
    Pris 1500 kr.
    Hälsningar Doris

    SvaraRadera
  3. Åhhh vad härligt!
    Vad fina gåvor ni fick av dottern. Och vilken klok text hon valde på dem :)
    Kram Maya

    SvaraRadera
  4. Helt underbara presenter ni fick:)!
    Förstår att ridlägret blev uppskattat, va kul!! Ha en fortsatt fin söndagkväll! Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...