2 februari 2012

Kvällsmöte

Jag var också med på stranden :)

Bada, bada - ganska kallt, men skönt ändå

Aaaah, bara att gå i flipflop med en strandväska är skönt!

Frisörskan Maja flätade mångas hår under veckan.

Å denna bilden känner vi bara Maja och Wille. Så skönt det ser ut..


Igår hade vi kvällsmöte på jobbet. Vilket innebär att rutinen ändrades. Torsdagar är jag hemma och myser tillsammans med Wille på kvällen när Staffan och Maja är på innebandyträning. När dom kommer hem och Wille somnat så är det mitt träningspass.

Men.. igår fick Wille följa med till träningen och han var jätteduktig och tog hand om visselpipan :). Stolt som en tupp visslade han (när Staffan gav tecken) på en himla massa tjejer :). Jag kom hem på tok för sent för att träna - så mitt mål idag är att köra direkt hem från jobbet och träna - och sedan hämta Wille. Kanske vi hinner mysa lite innan vi måste iväg och handla lite kläder till barnen. Det är byxor, tights, tröjor och mjukis framförallt som verkligen behövs nu.

Ikväll håller vi fredagsmys tillsammans med mamma. Det lär bli en varm och härlig brasa (endast -13 grader i morse) och så ett glas vin, troligtvis insvept i en varm filt. Ser fram emot denna fredagskväll.

Önskar er alla en toppenhelg!
Kram Eva

1 kommentar:

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...