13 februari 2012

Ja det är mååååååndag

Det är skönare att kolla foton från Kanarieöarna, än att titta ut..
I alla fall där jag är.. Men visst det är strålande sol :)

Maja i plurret!

Wille vet minsann hur man relaxar ;)

Vackert

Skönt

Kusinerna Wille och Lisa - så fina!


Jodå, det är måndag och en helt orörd vecka framför oss. Fast nu har vi rört om lite - nu är det ju redan efter lunch.. Var ute och promenerade på lunchen. Det är snö, som jag inte är så förtjust i, och det är strålande sol, som jag älskar - så promenaden var himla skön och så var den nyttig.

Ikväll ska jag på skolrådsmöte. Jo, det är så tråkigt som det låter faktiskt. Men, jag tycker om att få reda på saker och jag tycker om att föra fram andras åsikter, så jag stannar kvar som skolrådsrepresentant ett tag till. Det är ju inte direkt någon som blir sur av föräldrarna i klassen ;). Dom vill ju knappast byta med mig..
Idag ska vi prata runt temat "säkerhet", som var mitt förslag. Det passar utmärkt med tanke på att snön kom även i år (konstigt..) och tydligen är det inte så noga att salta skolgården...

Kaffet kallar!
Kram Eva

2 kommentarer:

  1. Åh...det känns så länge sedan som man var där i solen!!!! Längtar verkligen tillbaka! Kram!

    SvaraRadera
  2. Vilka mysiga bilder du bjuder på!
    Svar: Jag köpte Murrikkan på Naturkompaniet men det finna på nätet också! Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...