11 februari 2012

Innebandy och promenad

Hellu!
Mitt på dagen-rapport:
Har varit på innebandymatch. Maja och laget Stanstad spelade hemmamatch mot Landskrona och vann med 29-2. Inte dom bästa motståndarna precis, men alltid kul att vinna stort.
Nu har vi käkat lite lunch och jag ska klämma in en rask promenad på 30 minuter ungefär.

På tal om promenad så "lurade" jag ut mamma på en lååång promenad i går. Kan nog säga att jag lurade mig själv också, för det var så bra promenadväder att vi bara gick och gick och gick...
1 timme och 20 minuter och nästan 8 km lyckades vi klämma.


Faktum är att det gjorde ont i kroppen när vi kom hem. Dels var det kallt i ansiktet som bara den och dels hade vi ont i axlarna (spänner väl sig). Men jisses så skönt det var efteråt när vi värmt oss vid brasan och ätit goda tacos och druckit gott vin.


Då kände man sig riktigt nöjd!


Nu ska vi snart vidare till Sandi och Johan - ser vi fram emot!
Kram Eva

1 kommentar:

  1. Kul att dom vann :))
    Här börjar det gå på rätt håll, det har varit jobbiga veckor men nu äntligen är det på gång uppåt!
    Ha en skön lördag!
    Kram Maya

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...