23 februari 2012

Idag är det Majas dag!

Hipp Hipp Hurra för vårt älskade hjärtegull idag på din 11-års dag!
Miljoner grattiskramar från oss alla

På lördag blir det en heldag med roligheter och mys!



Självklart ska vi fira Maja lite idag också. Vi sjöng så fint (?) för henne i morse och hon fick paketen på sängen :). Ikväll ska vi äta Majas favoritmat "blodkorv" (jo det är sant...) och glass till efterrätt och sedan ska vi ha lite frågesport som Maja har fixat. Det efter innebandyträningen och min egen träning så klart. Mycket ska vi hinna med.

På lördag firar vi henne ordentligt - fast inte med släktkalas. Ni får se bilder efter helgen!

Ha det gott!
Kram Eva
ps. foton från Willes första fotbollsträning kommer senare. Kanske idag, kanske i morgon ds.


4 kommentarer:

  1. Skickar ett Grattis till Maja...:)
    Ha en skön dag..Kramiz

    SvaraRadera
  2. Grattis till Maja- vilken trevlig födelsedag att dela med andra prinsessor :)

    SvaraRadera
  3. Hälsa och gratulera fina Maja på hennes dag.
    Jag minns så väl den söta lilla ungen när hon var alldeles ny :)

    Kram kram

    SvaraRadera
  4. På princessdagen och allt!:) Grattis i efterskott! Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...