1 februari 2012

Grattis pappa


Idag tänker jag extra mycket på pappa...
Det är pappas födelsedag...
Jag saknar honom oerhört....
Känns fortfarande ofattbart att pappa inte är med oss..
Förra året när pappa fyllde år var jag hemma hos mamma och pappa
och åt födelsedagsmiddag..
Känns som om det vore igår..


Grattis på födelsedagen pappa!!
Jag skickar upp all världens blommor till dig och en strålande och värmande sol
tillsammans med miljoner kramar från oss alla.

Hoppas du har det bra.

Kram
Eva Staffan Maja Wille



1 kommentar:

  1. Hej söta du, Natalie har magkatarr till följd av oro och ångest och hon har fått ett helt batteri mediciner av sin läkare, men det tar 4-6 veckor innan de börjar hjälpa. Men de tror att hon kommer bå bra så fort de sätter igång att hjälpa :) men hon var uttorkad nu och njurarna tog stryk. Illamåendet kommer med från magkatarren tror de. men försökerhets skull ska de göra en gastroskopi så de kan se hur magen ser ut. Och natalie kan få ett lugnande besked att där är inget fel, :)
    Kram och tack för omtanken.
    /Maya

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...