16 februari 2012

En skön promenad

Det är väldigt skönt att ta sig en rask promenad under lunchen. Jag har kommit fram till att jag bearbetar olika saker olika gånger jag är ute och promenerar.

Det jag brukar bearbeta är
1) Problem, sorg, oro mm man måste bearbeta i privatlivet.
2) Problem med olika kundcase
3) Hur jag ska inreda hemma!!!

Den sistnämnda är den absolut roligaste! Fast, dom andra två kan vara välbehövliga också.

Idag inredde jag vår ovanvåning och Willes rum. I tanken. Hm.. Det bidde dyrt :)

Ha en skön torsdag!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...