15 februari 2012

Byggverk

Sol och blå himmel - :) - känns otroligt skönt när man ska köra hem. Jag älskar att det börjar gå mot ljusare kvällar. Lika skönt är det att det är ljust på morgonen. I like!!!

Igår hade vi Familjekul minsann, vi lekte med lera. Se här så fina saker vi byggde :)
Idag är det onsdag och jag är stressad så klart... Ska ju till stallet nästan direkt efter jobbet. Bara hem och byta om. Men när man väl är där så är det så himla rogivande. Kallt men rogivande. Fast, nu när stormen lagt sig så har det blivit lite plusgrader. Man kan ju hoppas det håller i sig..

Idag är det en träningsfri dag, så när vi kommer hem i kväll så är det bara till att hoppa i mysdressen (kanske köpa sig en onepiece...hm... Teletubbies ser man ut som då) och slänga upp benen i soffan och titta på tv. Skönt!

Ha en jätteskön onsdagskväll!
Kram Eva

3 kommentarer:

  1. Tänkte jag kunde lämna ett litet avtryck, alltid lika kul att läsa hur ni har det. Var på det roliga varuhuset Ullared i helgen kan tipsa om att de har billiga "onepice" där. Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Alltid lika kul att läsa hur ni har de, tänkte att jag kunde lämna ett litet avtryck. Var på det roliga varuhuset Ullared i helgen kan tipsa om att de har billiga "onepice" där . Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Hej Mia!
    Himla skoj att få en kommentar av dig :) - alltid lika välkommet!

    Kram Eva

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...