17 februari 2012

Äntligen!!

Den vänstra är numera min!!


Äntligen har jag köpt min gamla dörr... :). Jag vet att det låter tokigt, men jag har eftersökt en gammal spegeldörr att ha som sänggavel hur länge som helst. Jag är glad över att jag inte ger upp mina drömmar, utan kollar med jämna mellanrum på Blocket och andra annonser.

Det gav resultat. Att säljaren sedan bodde nästan granne med mig gjorde ju inte saken sämre. Jag var hos honom inom 5 minuter :). Jag har sparat numret, för jag såg nog att han hade annat i sitt förråd som jag är intresserad av.... Men jag hade inte tid igår, så jag får ta och skicka honom ett sms inom kort.

Nu ska dörren vitlaseras lite och sättas upp. Tar före och efter foto så klart!

Ikväll åker vi mot Sherwood-skogen! Eller tja, vi nöjer oss med en något kortare resa hem till Tessan & Roger för en härlig fredag och lördag tillsammans. Ser vi fram emot!

Mysig fredag till er alla!
Kram Eva

1 kommentar:

  1. Kikar in för att önska dej o familjen en skön helg!!!!:) kramiz..

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...