14 februari 2012

65-års dagen på ön & drömma

Farfar-Kent fyllde 65 när vi var på Kanarieöarna. Absolut den största anledningen till att vi var just där då :). På hans födelsedag firade vi honom rejält hela dagen lång.

Vi började med champagnefrukost och paket till frukost!


Champagne-lunch vid poolen!

Skåååååååål - farfar med sina fyra barn.
Tove, Staffan, Farfar-Kent & Sandra.

Efter en dag vid poolen, så träffades vi vid en av alla barer på hotellet och
...drack champagne så klart! När vi skålat så sjöng Maja & Cajsa en sång dom gjort om farfar/morfar. Så kärt!

Nämen, där kom ju även jag med på ett hörn!

Vi hade bokat bord på vårt favorit"hak" - Grand Italia!

Servitörerna visste så klart och kom och sjöng för Kent.
Väldigt högt, väldigt tydligt & väldigt fint :)!

Tove sitter bredvid Wille.

Mätta och belåtna, vilken härlig middag och vilken trevlig dag!

Åter till vardagen (har inte druckit champagne idag... - kunde varit gott :) dock!) Det är tisdag och efter middagen ikväll så är det dags för vår "Familje-kul"-kväll. Troligtvis blir det att vi spelar lite spel. Det är så mysigt och samtidigt dövar man sitt dåliga samvete för att man inte träffar sina barn så mycket som man skulle vilja..

Mitt drömscenario är ju att vara hemma när barnen går till skolan, jobba, komma hem lagom tills barnen kommer hem från skolan.

Drömma går ju...

Undertiden jag drömmer så spelar jag lite spel med barnen eller hittar på annat skoj!
- har du samma dåliga samvete?
- om ja, vad gör du åt det..?


Ha en fantastisk
Alla Hjärtans Dag!!

Kram Eva

1 kommentar:

  1. Vilket härligt kalas, önskar vi är samalde sådär när jag fyller.
    Ha en härlig kväll!!!
    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...