10 januari 2012

Tisdag - hepp!

Så himla skön måndagskväll vi hade, jag och familjen. Vi gick och packade lite småsaker och strök från min fina lista (så klart), eldade i kaminen så att vi hade det varmt och mysigt hela tiden, lagade god mat, lekte med barnen, lagade diskmaskinen :)-yes!, handlade lite och slutligen så somnade barnen och jag och Staffan satte oss i soffan och slötittade lite på tv. Skön kväll!

Hur spenderade ni er måndag?


Idag börjar innebandyträningen igen och då passar det ju bra med lite foton från en match innan jul.


Staffan coachar tjejerna, Maja klär om till målvakt på vänster sida.

Nedsläpp - Maja i vänster bakgrund. Nummer 14.

Maja in-action här främst!

Ett foto från min enkla, men enligt mitt tycke, smakfulla dukning till julbordet på julafton.

Eh... mormor hade mangelkorgen full av julklappar - men när dessa var utdelade, så intog Rambo och Laban sovställning direkt. Mysigt!

Slänger in ett av alla nyårsfoton jag har (dock inte här..) Här har vi Stefan och Sandi.
Roligt med disco-tema!



Idag fortsätter jag bocka av på min Kanarieöarna-lista och så tränas det innebandy. Undrar om jag ska jaga upp mig själv på crossen ikväll. Hmm... det beror på om det är något roligt på tv vid 20-tiden. Bäst att kolla det. Det är så infernaliskt tråkigt annars att träna på crossen. Man skulle ju kunna slå till med en promenad annars?! Tja, vi får se.

Ha en skön tisdag!
Kram Eva

1 kommentar:

  1. Min måndag spendera jag i soffan och sen lite plock o pack :)

    Fin dukning du hade och kul o ha tema på nyårsafton :)
    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...