25 januari 2012

Lite bilder

Vy från flygplanet - :)

Bara palmerna gör att man mår bra

Utsikt från balkongen
En annan utsikt

En av 7 pooler. Vid denna var vi mest. Den var varmast..


Det kommer fler foton så småningom, tar lite pö om pö. Min svåger och svägerska tog säkert 800 foton, så jag ska ta fram ett lagom USB och ge, så får även vi en himla massa foton. Vår kamera är inte den bästa insåg vi ganska snabbt.

Idag är det onsdag (redan) och vi börjar faktiskt gå mot helg. Kvällen idag består så klart av teori och ridning - dvs vi ska till stallet ikväll. Ska bli kul!'

Igår tog jag tag i det... i träningen. Ställde mig 30 minuter på crossen. Sedan orkade inte kroppen mer. Insåg ganska snart att jag inte är helt frisk. Fick ont i huvudet och det började göra ont i halsen igen. Usch ja, men jag gav inte upp träningen utan fortsatte träna 30 minuter till fast på pilatesbollen. Gah.... jag har träningsvärk idag. Är det klokt?
Nu börjar jag bli lite hes också - är det inte synd om mig så säg?! He he, nja - jag klagar inte.

Jag och Maja har just nu en pågående diskussion huruvida hon ska ha släktkalas eller ej. Maja får själv bestämma. Maja önskar sig bara en enda sak - pengar till ridläger i sommar. Hon älskar som ni vet hästar och att rida. Hon tycker väldigt mycket om sin släkt också, men tycker inte att kalas är så himla upphetsande. Det som är kul är presenterna.... så klart :)!
Maja skulle hellre vilja att jag och hon red på islandshästar på hennes födelsedag och åt på restaurang på kvällen.

Då är frågan:
Måste man ha kalas för att få presenter???

Vad tycker ni?
Kram Eva

2 kommentarer:

  1. WOW! Vilket hotell ni bodde på! Nära havet låg det va? Ser fantastiskt ut!
    Vi bodde på ett två stjärningt hotell, men det var faktiskt över förväntan!
    Vi var ner till Meloneras två ggr. Åt på en fantastisk restaurang : Grand Italia. Men vet inte om det var deras skaldjurspasta som gjorde mej sjuk? God var den i alla fall.
    Håller med dej att vädret inte var det bästa- Helt klart blir det Puerto Rico nästa gång om man åker så tidigt på året!
    va kul att se lite bilder :)

    SvaraRadera
  2. Va häftigt att ni var där och åt också :). Skönt att höra att du inte blev magsjuk. Kanske var det tonfiskmackan tidigare på dagen som jag blev sjuk av, vem vet?

    Men den restaurangen var superbra,verkligen :)
    Kram!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...