1 januari 2012

Gott 2012!

Det är en sliten familj idag.. Vi hade en superrolig nyårsafton igår tillsammans med alla goda vänner. Vi var 13 vuxna och 12 barn och vi satt alla vid ett enda långt bord (vi är glada över att vi har rivit väggen så att vi kan få plats med så många härliga människor på samma gång!)
Vi åt 4-rätters middag som var jättegod och familjen Rooth fixade många skojiga lekar som jag sent kommer att glömma :). Det var "kortleken", "memory med människor", "detektiven" och inte att förglömma så hade vi alla fått en liten lapp med ett uppdrag vi skulle göra med jämna mellanrum. Jag hade tex "Ställ dig upp och klinga i glaset för att hålla tal, men ångra dig". Uffe hade att fråga "vad var det nu du skulle säga" och Mausi hade att säga "skål för sommaren". Gissa hur det blev efter ett tag vid bordet när folk körde med sitt allt som oftast - jätteroligt när man kom på vad alla hade. Hehe.

Gäster sov över, fler gäster kom till frukosten - det var en härlig nyårsafton och nyårsdagen är ju som den ska vara - helt händelselös!

God fortsättning på 2012!
Kram Eva





1 kommentar:

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...