26 januari 2012

Fler

Bjuder på lite fler foton från GranCanaria

Fast detta är så klart på Sturup innan vi åkte. Staffan förberedd.
Öl och Jägermeister

Här syns Sophie, Tove, Maja, Sandra, Linus, Peter och Wille.
Arla morgonstund innan planet lyfter.

En mycket spänd Wille inför starten. Han släppte icke förrän vi var i luften.
På hemvägen brydde han sig inte... :)

Första kvällens middag. Restaurang vid havet. Härligt!
Fast, till denna restaurang kom vi inte fler gånger.... :(
Sophie, Kent, Sandra, Lisa och Andy

Första doppet i en av sju pooler. Det var kallt.... brrrr.. Ingen uppvärmd pool här inte.
Fast klart varmare än hemma i Sverige.

Hotellrummets masterbed!

Barnens sovrum. Även dom med egen TV och utgång till terassen.

Del av badrummet. Stor dusch till vänster, badkar till höger och nya fräscha badrockar och tofflor.
Två handfat och stort utrymme :)

Terassen på kvällen. Staffan tar sig ett glas vin :)

Fler foton i morgon!

Annars inget speciellt?! Det är torsdag och innebandyträning står på kvällsschemat. Jag och Wille har kommit överens om att vi ska rita när som andra är iväg ikväll.

Vi får se om det blir så, för oftast tröttnar Wille på det och vill hellre titta på TV en stund. Just nu har han fått dille på att titta på den gamla julkalendern "Mysteriet på Greveholm" (som för övrigt kommer som julkalender i år - fast del 2!) och då passar jag säkert på att dammsuga.....

Hade varit mysigare att rita hela kvällen :/

Det lutar åt att Maja inte ska ha släktkalas när hon fyller år. Hon vill att vi två rider på islandshästar istället och sedan äter på restaurang på kvällen. Vem är jag och säga nej? Jag älskar att rida, jag älskar mat och jag älskar Maja - självklart ska hon väl få göra vad hon vill på sin dag?!

Vad tycker du?

kram Eva
ps. Idag gratulerar vi Mausi på 25 +++ dagen :) - GRATTIS din ... :)! ds


5 kommentarer:

  1. Åh vad mysigt ni har haft det. OCh vilken lyxlya ni bodde i :)

    Klart att Maja ska få som hon vill på sin födelsedag. Verkar ju helmysigt!

    Kram till er alla!

    SvaraRadera
  2. Härligt ni ser ut och ha haft och vilket fint hotell, verkligen lyxigt!
    Man vill ju åka tillbaka så fort man kommer hem, tur att våren går fort så man får semester igen :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Det är bra att man släpper på "tvånget", det är ju trots allt hennes födelsedag! Mycket kreativt av henne!
    Vilket fint hotell ni bodde på, men det såg tomt ut i barnens säng, sov ni alla i eran;)?

    SvaraRadera
  4. Fniss... Nej Kicki - barnen sov i sina sängar, men dom fick lov att somna i den stora sängen under tiden vi "pulade"

    Jag tror också jag ska låta Maja få som hon vill på sin födelsedag!

    kram till er alla

    SvaraRadera
  5. Underbara bilder!
    Nu ska det städas och fixas här så det är fint i veckan :P
    Ha en skön söndag!
    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...