7 december 2011

Zzzzzzzz och magkatarr


Jag tål inte julmat.. jag tål inte heller sprit... 1 ynka snaps drack jag - och jag har sådan gräslig magkatarr nu...snyft... Men, jag har klarat hela min arbetsdag och ska strax åka hem (jo - läs nedan - åka..) och byta om till varma kläder för att bege mig till stallet och en kväll med hästar och hästtjejer - kul!

I morse när jag vaknade kände jag mig inte alls beredd på att sätta mig i bilen och köra. Jag drack inte alls mycket alkohol igår och det blev inte sent, men ändå kände jag mig inte tillräckligt nykter. Jättekonstig känsla :(. Men, som tur är har jag en underbar make som ställer upp. Han fick skjutsa mig i morse (han är ju faktiskt sjuk, så han var ändå hemma och på bättringsvägen) och nu ska han då strax även hämta hem mig :)

Som om jag har en egen privatchaufför - lyx!


Kram Eva

3 kommentarer:

  1. Va lyxigt med egen chaffis :) men inte kul och bli så där dålig, hoppas du är bättre nu.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad gulligt och bra! Jag är inte heller så förtjust i starkare drycker. Hellre då vin i så fall...

    SvaraRadera
  3. TJusig bil ,hehe!
    trist med magkatarr, hoppas du snart är bättre!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...