6 december 2011

What?

Bild lånad från ikea.se

I
går var jag och Maja på utvecklingssamtal :). Med betyget "MVG" som en stämpel i rumpan, gick vi glada och lyckliga hem igen. Stolt mamma!


Vi käkade lite fisk och det måste varit den som gjorde det... fisken alltså.... gjorde så att jag tog på mig träningskläder och gick ut på powerwalk i 35 minuter. VAD HAR HÄNT? Det var himla skönt ska tilläggas. Trots mössa så blev det lite kallt om öronen, men jag fick mycket inspiration på min lilla promenad. Nu vet jag äntligen hur jag ska sätta mina ljusslingor på huset. När det är klart ska jag visa er. Dock vågar jag inte säga när det blir....

Efter promenaden så fortsatte jag med lite mag- och ryggövningar - dom övningar som jag enligt alla ska göra varje dag för att inte ha ont i ryggen. Men bättre med en gång än ingen gång - eller?

Nöjd med mig själv kröp jag sedan upp i soffan med en mugg glögg och ser fram emot ett avsnitt ur Det okända. Hur mycket jag såg? Tja, kanske 15 minuter - sedan tog pw ut sin rätt och jag somnar....zzzzzzzzzzzz hårt zzzzzzzzzz . Ja, ja tur man kan ladda hem avsnittet en annan dag. Kände mig dock lite snuvad på konfekten när jag vaknar och det är slut...

Idag är en ny dag! Först ska jag så klart fortsätta jobba och ikväll ska vi sedan på julbord med alla mina trevliga arbetskamrater! Vi ska till Sankt Markus Vinkällare :). För att med säkerhet inte somna med huvudet i sillen, så avstår jag från att pw på lunchen..hehe..

Så här tycker jag om det stället:

Med sina tegelvalv, stengolv, träbjälkar, öppna brasor, gallergrindar, levande ljus
och de genuina träbänkarna, som har köpts in från en nedlagt 1700-tals kyrka
i engelska Rudderfield, har detta matställe en mysfaktor så hög,
att det inte går att gradera den!
Maten är om möjligt - ännu bättre!!!


Kram Eva

3 kommentarer:

  1. Där är jättefint och god mat, ha det så kul
    Kram
    Mausi

    SvaraRadera
  2. OJ så fint och mysigt. Så där man vill bo.!!!
    Och dom där smågranarna var ju HUR SÖTA som helst!!!
    Härligt med så braiga betyg :o)
    Förstår att du är stolt.
    Jag såg hela Det Okända..kan inte missa EN sekund!!!

    Kram!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...