1 december 2011

Provat


Alla paket blev klara och vi hade paket till alla dagar, vilket jag inte var säker på när vi började packa in. Så nu är det bara till att njuta av barnens ansikten när dom öppnar paketen. Det är minsann inga dyra klappar. Det får kosta runt 10:-/st. Men jisses så mycket fint man kan hitta på loppisar! Många fina, nästan oanvända, leksaker som säljs ut för bara några kronor. Jag är i år väldigt nöjd med utfallet!

Till julklappsinpackandet provade vi ovanstående glögg. Jag tyckte den var god, men för Staffan var smaken mest varm saft. Kan jag hålla med om för det var ju alkoholfritt - men jag tycker det är gott ändå. Hallonsmaken var super.

Det som också är klart är "vem-som-fixar-vad" till julbordet/maten. Check!
Tror jag ska försöka få ner några kartonger med julpynt idag, så att jag kan börja min julpyntning i morgon eftermiddag.

Har ni julpyntat?

Ikväll är det minsann ingen innebandyträning. En ledig torsdagkväll - hurra!
Kram Eva

3 kommentarer:

  1. Nu blev jag sugen att dricka första glöggen snart. Kanske ikväll efter skjutsning...

    SvaraRadera
  2. Har julpyntat till viss del och barnen verkar inte vara ivriga med att pynta sina rum!

    SvaraRadera
  3. Har provat årets glögg med kaffe smak,den var helt okey,nästan lite för lite smak av kaffe?

    Inget julpynt ännu,mer än krans på dörren och alla ljusstakar och stjärnor i fönstren..

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...