12 december 2011

Oj, långt mellan inlägg


Wille i sin nya jacka och nya "pjuck"

Hoppla, så långt det var mellan inläggen. Inte så vanligt, men det händer i bland. Jag har latat mig så mycket denna helg att jag inte ens orkat ;).

I helgen har vi varit på "hästens dag" ute på Bökeberg. Det var väl fint, men inte så upphetsande som jag hade hoppats. Nä, tacka veta jag Jakriborgs julmarknad. Dit åker vi nästa söndag istället~ska bli mysigt!

Nu ska jag mysa mig hemåt och önskar er alla en jätteskön måndagkväll!

Kram Eva

1 kommentar:

  1. Så blir det ibland! Man måste ju leva också... Fin jacka och skor :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...