15 december 2011

Dammsugning

Fick ett härligt samtal under eftermiddagen.
"Hej mamma, ska bara berätta att jag har dammsugit hela bottenvåningen och städat toaletten!" "och jag har bäddat i Willes rum och städat undan hans leksaker"

Va?!! Är det inte härligt så säg? Det är min dotter det :) :)



Vi hade jättemysigt igår på avslutningen på ridningen. Fick en present från Eva som äger ridskolan - en påse med supergott bröd, supergott knäcke, skorpor och pepparkakor. Allt från Lunds stenugnsbageri!
Dit ska ni om ni är sugna på gott bakat!! Tack snälla ni!

Några foton fick jag tyvärr inte... jag är så exalterad att jag glömmer att ta foto när det vankas tävlingar :O). Men det gick bra. Maja flög av så klart hehe - det gör hon alltid när hon är med på gymkhana. Det är ju liksom full galopp och svängar barbacka och ibland svänger ju hästen ganska snävt och svänger inte Maja.... Men det gick bra - det lät hemskt för hon flög in i väggen... Ja, ja litta smällar ska man tåla som vi säger här i Skåne!

Ikväll är det mystorsdag!
Kram Eva

3 kommentarer:

  1. Vilken snäll dotter, blir en extra julklapp där :)

    Synd att du glömde kameran.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Oj, du ska vara stolt över en så snäll dotter!!! Fantastiskt! Jag vet inte om min dotter gjort något sådant oombedd någonsin och hon fyller snart 17. Jag måste nog ta tag i den biten!

    SvaraRadera
  3. Jultomten ser alla barn;)
    Skämt åsido, ibland får mina barn något ryck ibland och då blir man extra glad!
    Jag skulle inte våga titta om det finns risk för att någon skulle ramla av en häst! Hjälp!
    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...