5 december 2011

Check!

Måndag igen - jisses... Men jag är så glad och så himla nöjd med denna helg. Jag har bockat av mycket på min lista;

* Alla julklappar inhandlade och inslagna och klara för utdelning =) - Check!
* Jylpyntat (tack mamma för sällskap och hjälp) - Check!
* Julgodiset bakat- Check!
* Bortamatch med Maja i söndags - vinst! - Check!

Nu ska jag bara försöka få iväg lite julkort också... Skickar ni fortfarande julkort? Jag gör, för jag tycker det är så mysigt att få det själv. Det bryter liksom av alla räkningar...


Maja har gjort en egen almanacka. Den fick Wille :)

På baksidan har hon fäst "påsar" med godis. Fyndigt tycker jag!

I torsdagskväll var jag bara-så-där-impulsiv-som-jag-aldrig-är-i-vanliga-fall ! Eva K fick iväg mig på en julkväll på "Lovisa på landet". Där köpte jag mig en ljusstake som passade utmärkt till dom andra två. Den med rund fot längst bak till höger. Fin va?

Detta är Rambo - som hoppat i en av alla lådor med julpynt...
"Suck...hon hittade mig...."

"Vadå, hade du inte ställt kartongen till mig?"

Maja i mål (jag kan inte zooma längre efter uppdateringen i min iPhone... Någon som har samma problem - eller ännu bättre, har en lösning på hur jag får tillbaka det?

Julbak hos mamma!

Wille och Amelie

Dela, dela

Smaka, smaka!

Trevligt, trevligt!


Nu är åter en ny arbetsvecka. Ikväll är det dags för utvecklingssamtal med Maja. Ska bli kul =) hoppas jag.... ;)

För övrigt är Staffan sjuk, Maja börjar få ont i halsen, i morgon ska jag på julbord och på onsdag är det stallet som alltid - tja, ingen märkvärdig vecka alltså!

Ha det så bra!
Kram Eva

2 kommentarer:

  1. Skönt att allt börjar bli klart!!

    Klart jag skickar julkort, det är ett måste tycker jag, såå kul och få också.
    Synd att de bara försvinner mer o mer.

    Hoppas du klarar dig nu!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken fyndig kalender! Vad du har hunnit med mycket i helgen! Ljusstakarna är kanonfina! Ja, jag brukar skicka julkort men det har minskat med inkommande...

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...