8 december 2011


Bild från ikea

Torsdag eftermiddag. Låter ganska bra. Har några timmar kvar att jobba med andra ord innan det är helg. Det är skönt med helg. Meningen är att vi ska på Hästens Dag på lördag. Dit åker jag om det inte ösregnar eller är snöstorm. Det måste vara mysigt väder i alla fall. Det värsta är att om det snöar måste jag och Maja till affären... Jag har inte lyckat hitta några vinterbyxor till henne och det blir ju katastrof om det börjar snöa snart....

Vi får väl se vad det blir för någon aktivitet på dagen.

Men som sagt, idag är det torsdag och inget speciellt ska hända om jag får bestämma. Det är innebandyträning för Maja och Staffan och då ska jag och Wille passa på att mysa. Kanske ett parti memory (där han brukar slå mig...suck..) eller så kryper vi upp i soffan och tittar på julkalendern.

När alla är hemma igen ska jag försöka få till ett foto till julkorten.... är lite sent ute tycker jag. Fast man kan också vänta till helgen och se om det snöar. Trevligare bild kanske?!

Det kan väl inte vara möjligt att jag fortfarande är trött efter julbordet...?
Kram Eva

1 kommentar:

  1. Hopppas du inte håller på att bli sjuk ?
    Julkorten ja, är oxå sent ute, men är ledig nästa vecka,då ska endel göras :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...