30 november 2011

Ridning

Maja med favorithästen Peter Pan.

Jepp, i morgon är det den 1 december. Är det klokt? Nä, men vad kan man göra åt det?

Ikväll efter ridningen och när barnen lagt sig, så plockar vi fram glöggen, julklappspapper, snöre, tejp och 48 små saker. Här ska det packas in paket till paketkalendrarna :) Det kommer ta sin lilla tid, men det är ju så roligt! Kanske inte just när jag sitter där och packar in - men i morgon när dom vaknar och ser kalendrarna - då får man betalningen så att säga. Lyriska och tacksamma barn!

I morse var vi på Willes förskola på utvecklingssamtal. Jag är en mycket stolt mamma till en underbar son som är så duktig så duktig och så snäll så snäll och hjälpsam mm. Alla fina ord vi fick idag gör mig varm i hjärtat!

Igår frågade jag Wille

"Vad har ni gjort idag Wille?"
"Ingenting, bara suttit och glott... "

Hehe, jag blev så paff.. hehe....

Nu ska jag styra hemåt med bilen som förhoppningsvis har 4 däck med luft i när jag kommer ut. På lunchen fick jag köra och pumpa det ena däcket. Råkade gå förbi bilen och ser att den lutar... Håller tummen att det inte är punka!


Ha en skön onsdagskväll!
Kram Eva

2 kommentarer:

  1. Vi har enkalender gjort av klädda tändsticksaskar. Vi fyller den med godis fortfarande fast att barnen är stora nu ;)

    SvaraRadera
  2. Hoppas du slapp punka!
    Och att kalendrarna nu är färdiga :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...