23 november 2011

Oj, så konstigt det kan bli - samtidigt skönt!

Ytterligare en fin inspirationsbild från IKEA.


Igår när jag körde hem från jobbet, glömde jag min telefon kvar på skrivbordet. Hujedamig så konstigt allt blev när jag kom på det (hemma...). Åh, så halv jag kände mig. Det är ju otroligt att man kan känna så för en sketen telefon. Men det gjorde jag verkligen. Som tur var hann jag meddela min kollega som samåker med mig, så att hon inte försökte få tag på mig på morgonen. Väl hemma, så gick jag flera gånger och letade efter telefonen. Jag ville ju spela lite wordfeud och så ville jag kolla mailen och lite annat. Men ack nej. Efter några timmar och flera konstaterande att jag INTE hade telefonen hemma, så började jag slappna av.

Åh, himmel så skönt det var att inte ha telefonen hemma! Jag "smygjobbade" inte längre. Hrm.. kanske jag ska ta och "glömma" telefonen fler gånger?

Ska delge er lite av mina tips på hur man undviker stress i juletid - men jag hinner inte nu - nu är det dags för Dropp in på Willes förskola!

Tjingeling!
Eva

3 kommentarer:

  1. HAhHAaaa..jamen, det blir ju roligt att få tips på "inte stressa" av en som inte hinner!:)) Du e go du.
    Kram!!!

    SvaraRadera
  2. Hehe, men jag är superstrukturerad när det gäller julen! Allt planerat utan stress! Jag hinner alltid med det jag vill göra!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Ser fram emot dina antistress tips! :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...