19 november 2011

Lördag eftermiddag

Kvällen hos goda vännerna var lika bra som alltid. Lika gott, lika trevligt och lika mysigt! Tyvärr är jag av den sorten att jag sover ganska dåligt borta och det verkar som att Wille är likadan. Vi började gå på toa vid 5-tiden på morgonen.. Sedan hann vi med två toalettbesök till och när klockan var 06.30 så var Wille klarvaken och jag hade en gräslig huvudvärk (så klart!)

Nu är vi duschade och ombytta och är på väg till bror och brorsdotter på födelsedagsmiddag!

Det ska bli supermysigt och gott, synd bara att det just nu visar sig väldigt tydligt hur lite Wille sovit..... bah..... gnäll och gnäll och tandgnissel.. Hoppas han somnar i bilen.

Till alla er - ha en skön lördagkväll!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...