21 november 2011

Härligt med ny vecka!

Vi hade även en supertrevlig och mysig födelsedagsmiddag för Amelie i lördags (Hipp Hipp Hurra för Amelie idag!!!!!) Det var gott och mysigt.

Söndagen började med loppis på ridskolan. Jag var inte säljare utan endast köpare denna dag. Hittade lite fyndigt inför julen :). Lurade upp mamma i ottan också - trevligt! Efter loppisen så körde Staffan och Maja till sporthallen för uppvärmning. Jag, mamma och Wille åkte till julmarknaden i Gullåkra - allmogegården. Trevligt men inget jag vill ha denna gång. Vi hann dock med ett besök i den lokala inredningsaffären Åsa på Bjökliden där jag köpte fina nya siffror till adventsljusen. Bild kommer när jag är klar (kanske till helgen).


Sedan laddade vi för match mellan Stanstad och Malmö FBC. Här nedan följer bilder - väldigt suddiga dock... bara för att jag endast hade min iPhone och så fick jag zooma hårt. Resultat: Stanstad - Malmö 20-0. Måste varit en bra målvakt?!


Maja redo för match!

Alla i laget med händerna på Majas huvud. Heja Stanstad!

Taktiksnack pappa-dotter
Staffan och Maja

Wille fick fin-fina tatueringar i lördagskväll!
Drake, trumset och dödskalle. Önskar att även jag kunde rita så bra..och snabbt.
Jag erbjöd honom en huvudfoting, men det var inte populärt... hehe


Kan då även meddela att jag igår köpte nästan alla saker som ska upp på paketkalendrarna till barnen :). 24x2 styck olika paketer. Men.. jag är nästan klar och hade det inte varit för att jag själv tycker det är jätteroligt, så hade jag inte gjort det. Jag vet ju själv hur det var!

Idag = måndag. En härligt ny och orörd vecka med roligheter!

Vad står på din agenda?
Kram Eva

2 kommentarer:

  1. Duktigt av Maja och stå i mål, det är inte de lättaste!
    Jag gillade också o göra paketkalnderar till tjejerna när dom var små, nu kan dom fråga varför jag inte fixar de till dom nu :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad kul att det gick så bra i matchen!! Mina båda ungdomar spelar basket.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...