5 oktober 2011

Med mattor kommer....

Hittade nya mattor till badrummet (eller ska man kalla det för skrubb... så litet som det är) Lurviga och färgglada. Nu ser ju dock våra röda handdukar inte så röda ut längre.... Betyder det då att jag måste köpa nya handdukar också? Hrm..... kanske kanske - vi får väl se.


På tal om toaletter; En sak som jag har tänkt på mycket är pappret man ska torka händerna på när man tvättat sig på offentliga toaletter.. Tror dom på allvar att ett sådant litet ark ska torka upp mina dassalock? Ja, jag behöver minst tre sådana "rutor" för att mina händer ska bli helt torra. Eller gör jag fel? Jag blir i alla fall lika förundrad varje gång (och det är ofta, då vi har det här på jobbet...)

Rensningen på Willes rum fortsatte igår en liten stund innan jag kastade mig hialöst i soffan och tittade på TV. På torsdag fortsätter jag, för idag är det ju onsdag och då är det stallet och jag som teorifröken - dessutom ska jag direkt därifrån till Majas skola på skolrådsmöte.

Undrar vad dom tänker när jag kommer dit och inte luktar "sommaräng" direkt?! Jag bryr mig inte, för jag åtog mig detta för att rektorn sa att mötena alltid är på tisdagar..... "vad bra, för jag kan inga andra dagar". Jag bara undrar, är det inte onsdag idag?

Kram Eva



4 kommentarer:

  1. Vilken färgklick, snyggt!!

    Klart du kan lukta annat en sommaräng :)

    Conversen är ju stora i storlekarna så jag har alltid en storlek mindre. Passa på!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt med rött... jag kör rött i mitt badrum med just nu :)
    Ullared hade underbara röda handdukar när min dotter var där :) Jag fick sådana i julklapp :)
    En fråga varför har du sådan "irriterande" Ordverifiering?
    Kram Maya

    SvaraRadera
  3. Maya glömde att jag hade den - den är nu borttagen!!

    kram

    SvaraRadera
  4. Kul med färg! Själv köpte jag en svart till toaletten och den blir skräpig på en gång så den får åka fram när vi har gäster bara! Beror det på att vi går in och ut med skor kanske:) Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...