25 oktober 2011

Inte såå trevligt..

Ytterligare en bild från Mor Áugústas Garage:
En sådan här grön låda köpte jag, som jag nu har värmeljus i.
Jag tycker extremt mycket om den gröna färgen. Den gör sig bra
mot allt det vita och några bruna detaljer som vi har där hemma.



Igår var jag vääldigt trött... Efter middagen så satte jag mig vid köksbordet och tömde lådan med en massa viktiga papper. Sorterad, slängde och satt in i alla våra pärmar.
Då detta är ett så himla tråkigt "göromål" så berömde jag mig själv genom att samtidigt dricka gott rött vin. Det var så himla gott att jag nog minsann hann med 3 glas...
Kan det vara därför som jag somnade vid 9-tiden i går i soffan?

*hehe* - jo, jag är rädd för det. Jag var inget trevligt och roligt sällskap med andra ord för resten av familjen. Å andra sidan fick jag sorterat alla papper :)

Ikväll är det innebandy och jag har tänkt titta på Äntligen Hemma och umgås med familjen. Det är nog bäst jag håller mig borta från vinet ikväll.........fniss...

Trevlig tisdag!
Kram Eva

2 kommentarer:

  1. Skönt och ha det gjort, med lita vin går de mesta :)
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Hihi..som sagt,med lite vin går det mesta :)
    Fast vi klarade oss utan vin i morse, biljetter till melodifestivalen blev köpta ändå!! Jippey!!!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...