13 oktober 2011

Huj

och vips så var torsdagen nästan slut...

Vaknade tack o lov utan huvudvärk i morse. Vilken lättnad det var! Jag kunde gå ner från trappan, i morse, utan att varje steg kändes som att det var en jätte som slog mig huvudet med en järnpåk..

Om jag inte vaknade hemma, så gjorde jag det snabbt när jag väl kom till jobbet. Eh... jag är inte ifatt mig på långa vägar - jisses vilken snurr allt har tagit. Kul! I morgon jobbar jag halvdag, så jag lär ju inte känna mig helt nöjd när jag slutar - men för hoppningsvis lite :). Det bästa med fredagar på jobbet är "fredagsfrukosten". Stor härlig frukostbuffé. En bra start på helgen kan man säga :)

Att man kan längta redan efter en frukost.. Jag är övertygad om att jag är född hungrig!

Men, när man tittar på Robinson så förstår man inte hur dessa människor klarar sig utan mat och dessutom ska prestera i tävlingar. Jag hade aldrig klarat att vara med där.. jag tycker för mycket om mat.... vilket syns..... fast 7 kg beror på att jag slutade röka och dessa kilo har jag inte lyckats få bort...
Kanske det är just en Robinsontävling jag behöver vara med i?

På tal om mitt förra inlägg om det r o l i g a som skulle hända. Vad det är? Jo, vi är bjudna på en veckas semester på Gran Canaria tillsammans av Staffans pappa! Svärfar fyller pensionär och bjuder sina barn med familjer - vi är överlyckliga!! Jiha - hur skönt ska inte detta bli i trista, kalla, hemska januari?

Hit ska vi:



Kram Eva

4 kommentarer:

  1. Skönt att de är fredag!! :)
    Härligt och bli bjudna på resa, själva åker vi till Turkiet i januari, skönt med avbrott bara!
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Jag såg just gårdagens Robinson och undrar hur de pallar...

    Underbart att ha en resa att se fram emot - grattis!

    SvaraRadera
  3. Det ser ju inte helt fel ut :o)
    Gud va härligt
    Kram Mausi

    SvaraRadera
  4. Jag ser fram emot att se dig i Robinson:) Kul med resan! Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...