10 oktober 2011

Elden

Så var den helgen slut :(. Tråkigt att helgerna går lika fort som vardagarna. Jag hade verkligen kunnat vara ledig idag också kände jag i morse. Fler än jag som kände så?

Men, vi har fått gjort jättemycket och vi har haft en himla rolig och mysig helt så vi är nöjda.


En som också är väldigt nöjd är unga damen här i matchkläder (ja, inte skorna då kanske...) då deras lag vann med 36-0 i lördags.. Hoppsan.. lite väl många mål kanske. Jodå, Maja gjorde också mål. Nästa match blir betydligt svårare. Då ska jag dit och titta, för det kunde jag ju inte denna gång i och med att jag och mamma hade loppis.

Eh... liten man i stor målvaktsutstyrsel.

Överlycklig!

Veden kom på plats igår.


Så givetvis var vi tvungna att premiärelda i kaminen igår. Åh, härliga kamin -så himla skönt det är att elda. Den värmen och den doften är bara så himla lugnande



Jag och Staffan hann även med att sätta två rader plank igår. Vi fortsätter idag. Ska bli väldigt skönt att få det klart. Snart nog vill man ju flytta in och göra om i hallen :).

För övrigt har det inte hänt något spännande. Veckan som har börjat nu är en helt vanlig vecka med innebandyträningar och ridning. Det kan vara skönt att få en "standardvecka".

Kram Eva

2 kommentarer:

  1. Ja, rutiner är rätt skönt...;)!

    SvaraRadera
  2. ojoj...inga dåliga mål:o))))och vilka coola kläder LillWille har på sig.o)))De är så goa era kids.Så fint ni fått det.Minns på ert andra ställe...Litet som attan(men ändå mysigt)Nu så superfint:o)))Ni har bra smak

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...