15 september 2011

Torsdagsmys


Jag tycker väldigt mycket om Robinson. Därför har även torsdagar blivit till en riktigt mysdag. Härligt när det inte bara hänger på fredagen.. =).

Efter en hård arbetsdag körde jag ner till Filippa och blev klippt. Därefter hem till den färdiglagade middagen. När mannen tog hand om disken, så dammsugade jag. Färdig med det så tog jag och Maja en powerwalk på 30 minuter. Hann precis komma hem innan Robinson började.

Nu när båda barnen somnat, ska jag och Staffan festa loss på glass i stora lass - mums!

Allt jag skrev känns så ytligt, men ni ska veta att under den ytliga fasaden döljer jag mig. Jag som mellan varven blir jätteledsen när jag saknar min pappa, jätteledsen när jag tänker på hur min förra granne har det inför begravning med mera, jätteledsen när man läser om alla tråkigheter. Därför är det skönt att slänga in ett rejält ytligt inlägg mellan varven.

Hoppas det är okej?

God natt och sov gott!
Kram Eva

1 kommentar:

  1. Man får skriva vad man vill på sin egen blogg! Visst är det härligt?!

    Låter som en skön torsdag! :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...