28 september 2011

Tiden springer

Jag har inte hunnit blogga på några dagar. Inte klokt - jag har med andra ord prioriterat annat. Hrm... får bättra mig där!

Allt är bara bra med oss. Vi firade ju Wille i måndags på hans födelsedag med skönsång och paketöppning på morgonen och Mc Donalds på kvällen. Mysigt!

Igår var vi och hämtade en fåtölj som vi köpt genom Blocket. Samma modell som det vi har sedan innan och samma tyg. 600:-..... kunde inte pruta, det kostar över 2000:- annars. Glad är jag!!

Nu ska jag iväg till stallet - ha en skön onsdag!

Kram Eva

2 kommentarer:

  1. Man kan inte hinna allt :)
    Kul när man fyndar, vi kanske får se en bild?
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Det finns ju annat att göra också... Härligt med fyndet!!!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...