7 september 2011

Stefan Liv



Jag har alltid tyckt väldigt mycket om hockey. Intresset har inte falnat genom åren, men tiden att gå på matcher har jag prioriterat bort. Stefan Liv har jag följt länge, precis som alla andra hockeyfantaster har gjort. Jag känner honom inte personligen, men jag har alltid tyckt mycket om honom för hans lite "förvirrade" sätt när han blev intervjuad. En mästare i målet var han. Det är med sorg vi fick reda på att hela hans ryska lag dött i en flygkrasch idag.


Jag tillängnar detta inlägg Stefan Liv.
Vila i frid.




3 kommentarer:

  1. Ja, det är ofattbart det som har hänt..suck!

    SvaraRadera
  2. Riktigt sorgligt! Jag skriver också om flygkraschen idag trots att jag inte brukar vilja skriva om flygolyckor. Många av mina läsare är flygrädda...

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...