1 september 2011

Populär


Ett vitt & krispigt sovrum och helt i min smak. Like!
Bild från skonahem.se


Just för tillfället är vi väldigt populära. Jisses vad det ringde där hemma igår och mailen strömmar in. Jag hade kunnat sälja 14 styck TrippTrappstolar och just nu har jag 3 intressenter på bältesstolen. Jiha! I love Blocket!!

Vi får se när jag får tid, för då ska jag tvätta av vår Emmaljunga sittvagn, med "sovläge". Den har vi haft sedan Maja var liten (-01 eller -02), men är lika fin fortfarande (jo, klart den är lite sliten). Nu står den och samlar damm i förrådet. Det är ju synd om någon vill ha den! Vi får väl prova. Allt annat har vi ju fått sålt.

Själv ska jag ta mig ett varv på Blocket och leta lite leksaker till Wille.
Nu ska jag först jubba litta.
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...