17 september 2011

Lördag

Klockan är 11.00 och vi ska strax köra in till Malmö. Vi ska lämna Staffan hos sin polare Mange. Där ska han vara hela dagen och kvällen och natten och kolla fotboll och umgås - kul! Jag och barnen stegar upp till min mamma och hälsar på. Sen kör vi nog alla fyra vidare till min mormor och hälsar på.


Efter allt hälsande tror jag att vi kör hem till oss och håller lördag!


Fram till nu har jag cyklat 1 mil, tvättat två maskiner, käkat frulle och duschat. Tycker det är ganska bra marscherat med tanke på att jag fick sovmorgon =). Skönast är nog att ha motionerat redan och kan med gott samvete dricka mitt vin och äta min ost ikväll.


Mmm, känner i magen att även denna dag kan bli härlig!


Jodå, vi körde till badet igår. Fast bara jag och Wille - och vi badade i en timme och sedan bastade vi. Snacka om att vi var trötta igår jag och lilleman. Men vi hade en underbar fredag med mycket mys med ljus och filtar och gott att mumsa på till TV´n.

Kram på er!

Eva

3 kommentarer:

  1. Låter som en bra lördag oxå!!!:)
    Ha en skön helg!
    Själv ska jag snart köra till jobbet...Kramiz..

    SvaraRadera
  2. Håller med,låter som en härlig helg! Fortsätt njut! Själv laddar jag inför två nattpass :)

    SvaraRadera
  3. Full fart hos dig i helgen ser jag - kul!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...