23 september 2011

Inställt.




Snyft, spelkvällen igår blev inställt i sista sekund. "Haggan" T var tvungen att jobba över och att bara spela två styck är ju inte aktuellt. Så jag körde hem istället. Helt plötsligt hade jag tid över. Så jag fick ju faktiskt gjort en hel del - förberedde för Majas utflykt idag. Cyklade 1 mil och tränade lite på pilatesbollen, myste med Wille i soffan, tittade på Robinson, packade in en hög med presenter till lilleman och slappade på sofflocket.

Bonus med andra ord!


Bilder från min cykeltur i går kväll - det regnade inte, men blåste... När man kommer vid dom öppna fälten så flyger både det ena och andra in i munnen och ögonen - bläää! Isch vad jobbigt det är i motvind.

Idag jobbar jag till 12.00 och ska hem och passa på att ta en powerwalk innan mamma kommer och innan barnen hämtas/kommer hem.
Vår fredagsaktivitet denna gång är: Fika och leka i Tirups Örtagård.



Ikväll ska vi upp på "girrorna" och cykla bort till L&T och umgås! Det var längesedan så det ska bli mysigt. Vi springer bara på varandra mellan varven på förskolan och deras barn och våra barn leker. Men nu ska alltså även vi vuxna äntligen få umgås efter flera veckor. Sist var nog när vi var på Österlen i somras. Inte klokt..

Önskar er alla ett riktigt härligt fredagsmys!
Kram Eva


3 kommentarer:

  1. Va synd att spelkvällen försvann men du verkar ha hunnit med massa annat och tränat dessutom.
    ha en trevlig helg!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så mysigt ni ska ha det!!!:) Tirup...älskar stället!Ha en skön helg!!Kramiz..

    SvaraRadera
  3. Åhh så bra det kan bli fast något blir inställt.
    Jag hoppas du har njutet av det fina väder vi haft i Skåne... jag har legat på latsidan och försökt kurera mig medan mannen varit hur flitig som helst! Så nu har jag ågren... haha.
    Ha en skön lördags kväll fin Söndag.
    Kram Maya

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...