22 september 2011

Idag?


Jag kan omöjligt vara en dålig förlorare. Inte när det gäller kortspel i alla fall. För jag vet faktiskt inte när jag vann ett parti GinRummy senast...hehe...

Det är ju inte klokt. Vi träffas kanske en gång i månaden och jag
vinner aldrig.


Men hoppet är ju det som överger en sist, så kanske idag? Ikväll ska vi träffas hemma hos M och "fördärva" hennes nya kök. Ska bli så kul att träffa er som vanligt. Vi saknar dock en musketör - men det tar vi igen nästa gång. Vi är ju 4 musketörer i vanliga fall.


Willes barnmöte hade gått mycket bra. Det fanns ett protokoll i hans fack i morse som han stolt visade upp. Genialisk idé måste jag säga!

Igår var kvällen vigd åt stallet. Det är så himla mysigt att vara teorifröken åt "mina tjejer". Det är 6 superduktiga tjejer. Ibland är jag övertygad om att dom kan bättre än jag, men det visar jag så klart inte - hehe..
För deras del blev det uteritt och för min del blev det kaffe och skitsnack med andra mammor. Kul!

När vi skulle hem så var det mörkt... f-n... att denna tiden redan är här. Jag kommer nu i 8 månader att säga "synd att det är så mörkt" varje gång vi ska ta oss hem från stallet. När jag sa det igår så tittade Maja på mig och jag såg riktigt hur hon tänkte "jaha, då var hon igång igen".


Nä, kaffepausen är över - jag ska ladda mina spelbatterier.
Kram Eva

1 kommentar:

  1. Hoppas du vinner den hr gången då!

    Jag gillar inte heller mörkret men än så länge har det gått bra tycker jag!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...