19 september 2011

Gardiner & häst

Måndag igen. I morse trodde jag det var mitt i natten när jag steg upp. Jisses så tråkigt det är när det är mörkt på morgonen.... 100gånger jobbigare att ta sig ur den sköna sängen ju ;).

Men upp kom jag och snart är arbetsdagen till och med slut. På lunchen stack jag iväg till leksaksaffären och shoppade lite. Wille fyller år om en vecka och för att jag inte ska känna mig stressad (mer än vanligt) så delar jag upp förberedelserna lite på varje dag typ. Så idag är jag nöjd med mina inköp!

Helgen var jättebra. Det blev som jag skrev i lördags. Himla trevlig och mysig dag. Mamma och jag satte upp våra nya gardiner och jag är jätteglad för att det blev så bra.






I går var vi så klart i stallet och då fick Maja rida på Oliver - gissa om hon blev världens lyckligaste tjej? Hästklubben har också en blogg. Ja, just det - på tal om Maja så har hon startat en egen blogg. En blogg som är just skriven av den 10-åriga tjej hon är. Titta gärna in - hon hade blivit jätteglad.

Från jobbet ska jag köra direkt till frissan där förhoppningsvis Maja väntar. Ikväll ska det dessutom bli någon sorts motion.. undrar bara vilken..

För övrigt har jag inget djupt att diskutera eller känslor att prata om - det är som det brukar med andra ord. Inte mer än att jag verkligen hade behövt sol...

Kram Eva

2 kommentarer:

  1. OJ så snyggt det blev med gardinerna, Förstår att du är nöjd.
    Ha en fin vecka.
    kram

    SvaraRadera
  2. himla fint ni fått.o)))var är gardinerna köpa?Jättefina

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...