1 september 2011

En alldeles vanlig torsdag

Tja, nästan i alla fall. Mamma har hämtat Wille och är hemma hos oss. Vi har inte träffats på jättelänge, så det ska bli mysigt. Maja gick hem med en kompis efter skolan och ska träna innebandy ikväll. Så jo, det är nog en ganska vanlig torsdag faktiskt.

Glömde berätta att Timbuktu åkte samma flyg som vi när vi skulle hem i söndags. Eh.. han är ganska kortväxt. Att en sådan röst finns i denna kropp =). Han är för härlig!



På Bromma flygplats såg jag även Pontus Gårdinger & på söder Anna Sahlene. Jag är nöjd med min "kändisjakt" som jag kom på att jag skulle ha i all hast.

Nu ska jag hem och ha en helt vanlig torsdag!
Kram Eva


4 kommentarer:

  1. Oj du såg ju 2 kändisar mer än vad jag såg i stockholm!!!:) Jag såg ju bara Hoa-Hoa...:) Ha en skön kväll med familjen!!Kramiz

    SvaraRadera
  2. Va kändisar du sprungit på, jag ser aldrig någon :)
    Ha de bra! Kram

    SvaraRadera
  3. Kul med alla kändisar du såg. Jag ser också många genom jobbet.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...