Efterlängtad Hämta länk Facebook X Pinterest E-post Andra appar september 14, 2011 Den mycket mycket efterlängtade massagen är nu på gång. Vår massös kommer hit på jobbet och det tycker jag är såå lyxigt!Efteråt känner jag mig mörbultad, men jisses så skönt det är att få alla knutar upplösta.Kram Eva Hämta länk Facebook X Pinterest E-post Andra appar Kommentarer Kaffe och Mazarin14 september 2011 kl. 22:45Ja massage hade jag oxå behövt.:)Blir inte färdig till att boka tid hos nån bara. Kramiz..SvaraRaderaSvarSvaraHelga15 september 2011 kl. 15:16Låter helt underbart!SvaraRaderaSvarSvaraLägg till kommentarLäs in mer... Skicka en kommentar Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).Varma kramar från Eva
Ja massage hade jag oxå behövt.:)
SvaraRaderaBlir inte färdig till att boka tid hos nån bara. Kramiz..
Låter helt underbart!
SvaraRadera