13 september 2011

Check...

- Lunchpromenad - check!
- Inbjudningskort till Willes kalas påbörjats - check!
- Inbjudningskort till klassdiscot påbörjats - check!
- Anmälan att vi vill titta på Majas skolfoto - check!
- Klipptider inbokat - check!
- Hälsokontrollpapper ifyllt - check!
- Handlat grönsaker och frukt - check!
- Stolparna till staketet på plats - check!
- Föräldrarmöte på Willes förskola genomfört - check! (Därmed har vi gått på vårt sista föräldrarmöte på förskolan...känns jättesorgligt. Har ju varit där sedan Maja var 1 år..)

.............

Idag har det hänt mycket - fast stolparna till staketet gjordes i går i regnet och blåsten.. Men jag är så glad att vi kommit så pass långt att vi nu kan påbörja att sätta bräderna till planket. När planket är klart, kryper vi inomhus igen för att renovera hallen - det ska bli så kul!


I morgon väntar onsdagen - då ska jag bland annat få massage och det behöver jag verkligen och då vill jag betona v e r k l i g e n. Jag får inte väck huvudvärken och jag känner att det sitter i axlarna.. Hoppas det blir bättre efter behandlingen.

Nu väntar en skön stund på sofflocket.
Kram Eva

2 kommentarer:

  1. Oj, det var mycket på en och samma gång... Check!

    SvaraRadera
  2. Heja dig :)
    Känner igen det där med huvudvärken.
    Jag tror att jag tränade bort min, om så för en stund, idag!
    Hoppas du lyckades få din bortknådad!

    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...