21 september 2011

Barnmöte

Idag är det ett superviktigt möte för vår son Wille. På sin förskola är det i dag "barnmöte" med allt som sig bör.

- En lapp har suttit uppe så att alla barnen har sett kallelsen. Barnen har skrivit den och ritat teckningar.
- En agenda har skrivits ner
- Varje barn har något ämne dom vill "ta upp"

- Igår var några barn och handlade en kaka och vindruvor till mötet
- Idag ska det städas och borden skall ställas rätt

Denna idé kom Wille med till sina fröknar i samband med att det var föräldramöte.
-"Varför får inte vi vara med?"
- "Nej det är ju bara för föräldrarna."

- "Då kan väl vi ha ett barnmöte som bara är för barnen?"

Våra fröknar/pedagoger eller vad man bör skriva/säga är så himla superbra och underbara så sagt och gjort - idag är det barnmöte!

Är det inte härligt så säg.

Kram Eva - som längtar till ikväll så att jag får höra hur det har gått.

---------------------------
Lena & Olle, idag tänker jag extra mycket på er. Hoppas begravningen var fin.
Kram Eva med familj
----------------------------

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...