9 september 2011

Äntligen fredag :)

Härligt vardagsrum!
bild Skönahem.se


Trots att överskriften är "äntligen fredag" så har faktiskt denna vecka gått otäckt fort... Det är alltså en vecka sedan T&R och barnen kom till oss för myshelg. Nu är det fredag igen... hu!

Ja, ja - jag är ju inte ledsen över att det är helg. Snarare tvärtom. Helgen bjuder på många trevliga saker.

Idag slutar jag ju 12 som vanligt och då tror jag att jag ska köra till kyrkogården och hälsa på pappa. Det har idag gått 7 månader. Dock bestämmer jag mig när jag sätter mig i bilen. Jag behöver nämligen även ta mig en rejäl powerwalk idag inför helgen.

Plus att jag måste handla kattsand... det kör ihop sig på min 1 1/2 timme jag har innan jag ska hämta Wille. Idag ville han stanna till efter maten och sagan - så får det då bli.

Jag vill ju då så klart hinna med så mycket som möjligt.
Ikväll kommer sedan mamma och stannar till i morgon. En helt vanlig fredag med andra ord!

För övrigt ska vi på kräftskiva, bygga plank, till stallet och mycket mer. Älskar helger!


Önskar er alla en jätteskön helg!

Kram Eva

4 kommentarer:

  1. Önskar dej och din familj en skön helg!!!!:) Ev bär det iväg till tirups örtagård imorgon...Kramiz..

    SvaraRadera
  2. Härligt med en helg!!
    I kväll blir de IDOL framför soffan och någe gott att äta o dricka :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Oj så längesedan jag varit och läs ordentligt på din blogg *förlåt*
    Men det har varit mycket nu och jag har kikat in som hastigast lite då och då... dåligt med kommentarer från mig... *suck* jag lovar att bli bättre... nu har jag läste ikapp en massa :) Härligt! Din blogg är lika fantastisk som vanligt! Gillar att läsa den :)
    Kram Maya

    SvaraRadera
  4. Hoppas ni får tur med vädret precis som jag!:) Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...