13 augusti 2011

Summering av motion




trädfällning =)


Inte så kul för er att läsa kanske, men känns motiverande för egen del =). Min motion denna veckan - räknat söndag till söndag.
Jag måste komma igång ordentligt inför hösten. Jag MÅSTE få bort magen och stärka min rygg.

Söndag: Cyklade 1,3 mil, mag- och ryggövningar på pilatesboll
Måndag: Cyklade 1,6 mil och röjde i trädgården
Tisdag: Powerwalk 3,5 km
Onsdag: Lagompromenad 20 min
Torsdag: Vilodag
Fredag: Cyklade 1,3 mil, mag- och ryggövningar på pilatesboll
Lördag: Cyklade 1,3 mil och ikväll ska jag och Staffan ta en lagompromenad 20 min

Nu ska jag och Staffan ut och fälla träd (ialla fall ta bort alla grenar)- håll i hatten!
Kram Eva

5 kommentarer:

  1. Bra jobbat, jag har slarvat en hel del sen i juli men nu jäklar :)
    Fast de kommer slarvas en hel del nu när jag ska ut och resa.
    Vi får pusha varann!! :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Heja dig!
    Min plan är att komma igång igen på måndag och jag är frisk :)

    Kram Sus

    SvaraRadera
  3. Var för siktig med trädfällningen :) Och ta inte i för mycket var rädd om ryggen!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Fasen vad skönt att ha tagit tag i det. Jag har ju gått ner ivikt men skulle behöva ta upp träningen också...

    SvaraRadera
  5. Vad duktig du är :)
    Jag håller oxå på att friskvårda och stärker upp min kropp...
    Idag promenerade vi 1, 2 mil och det blev över 21 000 steg :)

    Må så gott !
    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...