19 augusti 2011

Regn.

Får jag bjuda på en sol?

Tänk att det regnar igen. Hur mycket vatten finns det egentligen? Nu slutar jag och ska köra hem och motionera. Det får nog bli en powerwalk och så utrusta mig med keps och stövlar... Nä, men keps i alla fall. Det känns precis som att man inte blir lika blöt om man promenerar som om man cyklar. Ja, jag vet inte....... Men en promenad blir det i alla fall!

Efter promenaden tar jag mig bort till dagis och hämtar hem min gråtandes påg. Jo, han har gråtit varje morgon denna veckan. Han måste ha separationsångest. Bäst att vi ändrar lite rutiner så att han känner lite mer trygg när jag och Staffan inte är i närheten. Han är jätteglad fram tills vi ska säga hejdå.. *snyft* - det är j o b b i g t!

Ikväll ska vi ha fredagsmys med popcorn och umgänge. Grillat och vin står på önskelistan. Hoppas min önskan slår in =)

Trevlig kväll!
Kram Eva

1 kommentar:

  1. Det kan man inte tro när man ser din bild. Hoppas du får bättre väder!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...