23 augusti 2011

Puh!

Det blev en hektisk tisdag. Morgonen började i alla fall bättre än vanligt, för Wille blev inte ledsen på dagis - jey! Med lätta steg körde jag sedan hem och plockade upp Maja. Vi tog en promenad till skolan som ju började idag efter ett lååångt sommarlov (kommer ihåg sommaravslutningen som om den vore igår). Det var nytt klassrum och ny fröken - detta kommer att bli superbra även om vi alla kommer att sakna Kim.


Fortsatte till arbetet och försökte jobb ifatt mina "förlorade" två timmar. På lunchen körde jag ut till min kära mormor och klippte gräsmattan i kollonin (det var tungt.. det fick bli en del av dagens motion) och som belöning fick jag det goda hembakade brödet, ägg och sill och härliga pålägg =) ........där tog jag igen dom förlorade kalorierna...hehe..


Jobbade som besatt hela eftermiddagen (denna veckan inbillar jag mig att jag ska jobba mina 36 timmar på 3,5 dagar) - suck... att man aldrig lär sig.
Efter jobbet körde jag hem och cyklade (motion) ner till Staffanshallen och tittade på när Maja och Matilda var med på sin första innebandyträning. Huj vad roligt dom tyckte det var - det blir nog mer framöver =).

Cyklade hem igen och käkade och som efterrätt bokade vi nästa sommars semesterresa.. Jo, ni läste rätt. Vi har boka 2 veckor till Rhodos (sist jag var där var -94... men då hade jag å andra sidan varit där några somrar i rad)













Jepp, vi är sååå nöjda! 2 veckor med all-inclusive - here we come! Okej... det är ett år tills dess och mycket vatten skall rinna under broarna. Men, som ni vet går tiden fort...

Mer motion än ovanstående har jag inte fått idag, men det gör inget. Jag tar igen det en annan dag.

Sov Gott!
Kram Eva


2 kommentarer:

  1. Vad härligt att ha något att se fram emot! Kram

    SvaraRadera
  2. OOpps...en fullproppad dag:o)))Mmmm vilka härliga bilder på semstern...Förstår att ni längtar

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...