21 augusti 2011

Huvudvärk...

Snart kommer nya IKEA-katalogen. Min bibel.
Bild lånat från www.livethemma.ikea.se



Detta har varit en bra dag. Men en dag fyllda av huvudvärk tyvärr. Vaknade med den och den sitter där än.. Känns lite som migrän. Men ändå inte.. Jag har testat det mesta för att den ska försvinna men inget har hjälpt.

Idag startade sköthästsöndagarna i stallet - härligt! Så jag och Maja var i stallet i förmiddags. Sen har vi varit hos min mamma som tillsammans med min mormor bjöd oss alla på kåldolmar - MUMS!! Jättegott och jättetrevligt.

Nu ikväll cyklade jag milen och försökte motionera bort värken - kan ha hjälpt lite =)

Staffan är och handlar, jag ska sortera ren-tvätt och snart är det soffan som kallar. Det ska bli en skön söndagkväll - jag tror minsann jag ska ta ett litet glas rött vin =)

Ha det så bra, vi hörs i morgon!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...