20 augusti 2011

Förråd

Hellu, hoppas ni hade en skön fredagskväll med mycket mys!

Nu är det lördag och vädret är skiftande. Kan tala om att det in Skåne i alla fall blåser vääldigt mycket. Man märker det egentligen först om man befinner sig på öppna fält. Det har jag och Staffan gjort... Vår cykelrunda i morse bestod till största delen av just endast öppna fält... Fy f-n så mycket det blåste och så jobbigt det var att cykla. Men nu är dagens motion avklarad - cykling och övningar på pilatesbollen.
Det är sedan ljuvligt härligt att sätta sig och äta frukost och läsa tidningen.

På schemat idag står att vi ska påbörja rensning av förrådet. Så det ska jag gå ut och göra nu.
I eftermiddag är vi bjudna på restaurang med svärmor och släkten. Det är dags att fira min kära svärmors 65-års dag! Ska bli himla kul!

Nä, jag tror jag och mina svettiga träningskläder gör bäst i att gå utanför huset och inte förpesta tillvaron för barn och djur... hehe..

Kram Eva

1 kommentar:

  1. Ni får hälsa S och gratulera!
    Ha det så trevligt!
    Kram Lena

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...