19 augusti 2011

Dove



Prova den bästa balsam/inpackningen!!
Jag har buzzat Dove Intense Repair Express Intensivbalsam. Jag är faktiskt väldigt glad över att jag fick möjligheten, för nu är mitt långa hår väldigt lent och mjukt och känns friskt. 1 minut ska det sitta i - det har man tid till varje gång man tvättar håret. Prova själva!!!
Läs mer om produkten här.

Dove Intense Repair Express Intensivbalsam är ett djupverkande balsam med inpackning inuti som ger en intensiv reparerande effekt.
Använd dagligen istället för ett vanligt balsam. Resultatet är ett mjukare och starkare hår som är återfuktat på djupet.
Doves avancerade teknologi för vård av skador och reparation: patenterade FIBRE ACTIVES tränger djupt ner i håret för att återuppbygga det inifrån.
MICRO MOISTURE SERUM ger näring och hjälper till att reparera hårstråets yta från rot till topp.

Tveka inte - handla den och prova!
Kram Eva


5 kommentarer:

  1. Har gått och tänkt på den till min dotter så nu måste jag bara köpa den! Vad fin header du har! Kram

    SvaraRadera
  2. Min dotter Maja 10 år använder den och tycker den är "jättebra" och väldigt lätt att använda!

    Tack för komplimangen!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tack för att jag fick prova!!

    Jag gillade den också, annars mitt torra sommarhär blev mer lättborstat och jag har även köpt den krämen som man ska ha i till natten, den var också kanon.

    Så jag kan verkligen rekomendera dessa produkter från Dove.

    Kram

    SvaraRadera
  4. ska testa den se om även jag blir nöjd;o)Ha en härlig Fredag

    SvaraRadera
  5. Ja det var riktigt bra! Tack för jag fick vara med :) Och jag hoppas du fick min recention :P
    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...